Українська мова:
Написати конспект науково-навчального тексту. Повторити тему «Словосполучення. Речення. Головні та другорядні члени речення».
Переглядати відео-уроки на каналі «Рада» або «Культура» з понеділка по п’ятницю з 10:00.
Українська література:
Згрупувати героїв роману «Чорна рада» за політичними поглядами і думками (письмово). Скласти порівняльну характеристику Якима Сомка та Івана Брюховецького (письмово).
Алгебра:
Виконати контрольну роботу за посиланням.
Повторити теми «Тотожні перетворення виразів. Формули скороченого множення». Виконати завдання з групи у Viber.
Геометрія:
Повторити тему «Чотирикутники. Площі чотирикутників». Виконати завдання за посиланням № 808, 813, 815, 853, 857.
Фізика:
Опрацювати відео за посиланням. Виконати № 23.9, 23.10, 23.11 за Гельфгат.
Опрацювати §39. Виконати експериментальне завдання на с.249.
Хімія:
9 | 28.04 | Узагальненнязнань з теми «Початковіпоняття про органічнісполуки» | https://subject.com.ua/lesson/ chemistry/9klas/61.html | Повторити § 21-38, виконати впр 1-7 стор 129 |
Біологія:
Опрацювати § 58, виконати завдання на с.249.
Опрацювати § 59, виконати завдання на с.253.
Географія:
Опрацювати §40, записати поширений конспект; усно виконати роботу по карті мал.178; письмово виконати рубрику «Шукайте в Інтернеті».
Основи здоров'я:
Записати конспект § 27.
Російська мова:
Опрацювати с.209, виконати Впр.363, 366(а).
Зарубіжна література:
Ознайомитись з біографією Р.Бредбері. Прочитати уривки з твору «451 градус за Фаренгейтом». Визначити основні мотиви твору.
Трудове навчання:
Працювати над проектом «Корисні речі для інтер’єру школи».
Інформатика:
ü Підручник § 32 ст. 217-218
Англійська мова:
Географія:
Опрацювати $41, записати поширений конспект;
Основи здоров'я:
Опрацювати$28; записати опорний конспект.
Українська мова:
1. Повторити тему «Складне речення. Речення з різними видами зв’язку».
2. Виконати письмово Впр.1 (с.134-135).
Українська література:
1. Скласти хронологічну таблицю життя і творчості Марка Вовчка.
2. Читати повість «Інститутка».
3. Опрацювати таблицю (с.313).
4. Письмово виконати запитання до повісті № 9, 12, 13, 19.
Алгебра:
1. Повторити тему «Пропорції. Відсотки. Відсоткові розрахунки». Виконати завдання до розділів.
2. Повторити тему «Розв’язування рівнянь, нерівностей та їх систем». Виконати завдання до розділів.
Геометрія:
1. Повторити тему «Трикутник. Площа трикутників. Подібність трикутників», виконати Завдання № 2 «Перевір себе» у тестовій формі, с.97-99 (Геометрія,7) та Завдання № 2 «Перевір себе» у тестовій формі, с.109-110 (Геометрія,8).
2. Повторити тему «Прямокутний трикутник», виконати завдання Завдання № 3 «Перевір себе» у тестовій формі, с.136-137 (Геометрія,8).
Фізика:
1. Підготувати повідомлення на тему «Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах» (одне з явищ на вибір).
2. Опрацювати відео за посиланням .
Біологія:
Опрацювати § 60, виконати завдання на с.257. Самоконтроль.
Трудове навчання:
Працювати над проектом «Корисні речі для інтер’єру школи».
Хімія:
9 | 05.05 | Контрольна робота № 2 з теми «Початкові поняття про органічні сполуки» | Виконати 1 на вибір із запропонованих https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-himi-dlya-9-klasu-po-temi-kontrolna-robota-z-temi-pochatkovi-ponyattya-pro-organichni-spoluki-29097.html https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-himii-9-klasu-ii-semestr-80652.html | |
9 | 08.05 | Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення | https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-bagatomanitnist-rechovin-ta-himichnih-reakciy-vzaemozv-yazki-mizh-rechovinami-ta-hni-vzaemoperetvorennya-38574.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-zv-yazki-mizh-klasami-organichnih-rechovin-156350.html |
Англійська мова:
Українська мова:
Повторити тему «Орфографія. Правильне написання різних частин мови».
З художнього тексту виписати уривок (10 речень). Над кожним словом надписати до якої частини мови воно належить. Зробити повний синтаксичний розбір одного речення.
Українська література:
Дати письмові характеристики образів панночки та дітей з народу(«Інститутка»). Повторити творчість Івана Котляревського, григорія Квітки-Основ’яненка, Миколи Гоголя.
Алгебра:
Опрацювати матеріал з теми «Розв’язування текстових задач» за посиланням, виконати завдання.
Геометрія:
Повторити § 11-14. Виконайте домашню самостійну роботу № 3. Виконати № 670, 687, 697, 704.
Фізика:
Виконати варіант контрольної роботи на вибір за посиланням .
Підготувати проект за підсумками розділу «Рух і взаємодія. Закони збереження».
Біологія:
Опрацювати § 61, виконати завдання на с.263.
Опрацювати § 62, виконати завдання на с.267.
Трудове навчання:
Працювати над проектом «Корисні речі для інтер’єру школи».
9 | 12.05 | Багатоманітністьречовин та хімічнихреакцій. Взаємозв’язкиміжречовинами та їхнівзаємоперетворення | https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-bagatomanitnist-rechovin-ta-himichnih-reakciy-vzaemozv-yazki-mizh-rechovinami-ta-hni-vzaemoperetvorennya-38574.html | |
9 | 15.05 | Місцехіміїсеред наук про природу, їїзначення для розуміннянауковоїкартинисвіту | Опрацювати § 39 |
Географія:
опрацювати $42,43 записати поширений конспект. Повторити $28 - 41 і підготуватися до контрольного тестування.
Основи здоров'я:
Опрацювати $29; записати опорний конспект. За $ 20 – 28 підготуватися до контрольного тестування.
Англійська мова:
Алгебра:
Опрацювати матеріал з теми «Функції, їх графіки та властивості» за посиланням , виконати завдання для перевірки знань на с.110-111.
Повторити §15-20, опрацювати посилання. Виконати Завдання для перевірки знань на с.189.
Геометрія:
Повторити тему «Декартові координати й вектори на площині», § 6-10. Пройти тест за посиланням виконати Домашню самостійну роботу № 2.
Фізика:
Підготувати проект за підсумками розділу «Рух і взаємодія. Закони збереження».
Переглянути відео за посиланням у групі Viber.
Біологія:
Опрацювати § 63, виконати завдання на с.271.
Опрацювати § 64, виконати завдання на с.275.
Трудове навчання:
Працювати над проектом «Корисні речі для інтер’єру школи».
Хімія:
9 | 19.05 | Роль хімічної науки для забезпеченнясталого розвитку людства | Опрацювати § 40 | |
9 | 22.05 | Повторення. Складання рівнянь окисно-відновних та ионних реакцій. | https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-okisno-vidnovni-reakcii-234166.html | Повторити §16 Виконати впр 8 стор 56 |
Березень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |