Незважаючи на складну ситуацію в нашій країні, працівники Кукшинського ліцею намагаються робити все для того, щоб діти отримували систематичні та якісні корекційно-розвиткові послуги.
З початку навчального року в умовах воєнного стану та дистанційного навчання, психолог Мельник Оксана Миколаївна та асистент вчителя Турчин Віра Петрівна, проводить корекційно-розвиваючі заняття з дітьми з особливо освітніми потребами за місцем їх проживання.
Робота спрямована на корекцію розвитку мовлення, артикуляційного апарату, фонематичного сприйняття, слухової уваги, мовленнєвого дихання, психічних процесів, загальної та дрібної моторики.
Ефективність роботи освітнього психолога визначається насамперед тим, наскільки він забезпечує основні психологічні умови, що сприяють розвиткові учнів.
14 січня відбулося онлайн-засідання команди психолого-педагогічного супроводу. На засіданні було вирішено такі питання: перегляд та внесення змін до ІПР для дітей з ООП та визначення рівнів підтримки та освітніх труднощів.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |