Харчування і здоров'я.Створення лепбука
"Правила поведінки за столом."
Опрацювати сторінки 41-45 підручника;
Зошит з друкованою основою ст.28
Корисна їжа.
Сім'я - найближче моє оточення.Обов"язки в сім'ї.
Опрацювати ст.46-55 підручника;
Зошит з друкованою основою ст.29-33
Малювання або ліплення одного з героїв казки "Івасик-Телесик"
Будильник-кошенятко.Виготовлення будильника.
Зошит ст.63-65
24.02 | Module 6 My Body Project Стор. 81 Проектна робота «Паперова лялька» | Опрацювати с.81 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=2JhaPbVBgMU&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=36 |
Буквар ї, Ї , позначення нею звуків (ці). Закріплення звукового значення букви ї.
Опрацювати ст.50-54 підручника
Письмо малої і великої букви ї,Ї.
Закріплення вмінь писати вивчені букви
Зошит з друкованою основою ст.38-41
Числа 41-90.Утворення чисел,запис чисел, читання чисел.Десятковий склад числа.
Наступне і попереднє число.
Обчислення виду 49+1,60-1
Опрацювати ст.95-98 підручника;
Зошит з друкованою основою ст.22-24
22.03 | Module 6 My Body Story Стор. 82-83 Моє тіло. Story time | Опрацювати с.82-83 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=2JhaPbVBgMU&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=36 |
24.03 | Smart World 6 Smart Time 6 Стор. 84-85 Зовнішність | Опрацювати с.84-85 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=LUzhmc6ZsAU&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=37 |
Закріплення звукових значень вивчених букв.
Буква щ,Щ , позначення нею звуків (шч).
Закріплення знань про букву щ,Щ
Опрацювати ст.55-59 підручника
Письмо малої і великої букви щ,Щ.
Списування з друкованого тексту.
Зошит з друкованою основою ст.42-43
Числа 91-100.Сотня.Порівняння чисел в межах сотні.Задачі на знаходження невідомого доданка.
Опрацювати ст.99-101 підручника;
Зошит з друкованою основою ст.25-28
Домашні улюбленці.Які матеріали людина
використовує в повсякденному житті.
Дослідження властивостей штучних матеріалів.
Опрацювати ст.56-63 підручника;
Зошит з друкованою основою ст.34-37
Зображення пролісків або підсніжників на тонованому папері. Зошит ст.54-55
Здоровий зубчик- білий чубчик.Створення аплікації. Зошит ст.66-68
29.03 | Module 6 My Body REVISION Стор. 86 Моє тіло. Повторення | Опрацювати с.86 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=LUzhmc6ZsAU&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=37 |
31.03 | Module 6 My Body Now I can Стор. 87 Частини тіла | Опрацювати с.87 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=LUzhmc6ZsAU&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=37 |
Звук(ф), позначення його буквами ф,Ф . Закріплення звукового значення букви ф,Ф.
Опрацювати сторінки підручника 60-65
Письмо малої і великої букви ф,Ф.
Закріплення вмінь писати вивчені букви.
Зошит з друкованою основою ст.44-47
Одиниці довжини.Метр.Співвідношення
між одиницями довжини.
Вартість.Гривня і копійка.Дії з іменованими
числами.
Винаходи людства.Родинне дерево.
Створення дерева роду.
Створення композицій із овочів.
Зошит ст.42
Створення аплікації "Кучерявий баранець"
Зошит ст.69-71
05. 04 | Module 7 Food Lesson 7 a Стор. 88-89 Фрукти | Опрацювати с. 88-89 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=DmkEbcD_3j8&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=39 |
07. 04 | Module 7 Food Lesson 7 b Стор. 90-91 Їжа | Опрацювати с.90-91 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=A7IPd5LhpB4&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=40 |
Звуки (дз),(дз'), буквосполучення дз. https://youtu.be/eFPW8FblYR0
Звук(Дж), позначення його буквосполученням Дж. https://youtu.be/3ackJ3acR7Y
Закріплення звукових значень вивченихбукв.
Опрацювати сторінки підручника 66-71
Письмо буквосполучень дз',Дз',Дж,Дж.
Закріплення вмінь писати вивчені букви
Списування друкованого тексту.
Зошит з друкованою основою ст.48-51
Нумерація чисел першої сотні.
Обчислення виду 40+50,60-30.Знаходження невідомого доданка. https://youtu.be/-p-t7hZ3EZg
Додавання виду 60+4,5+40 https://youtu.be/6qvTTjZogCk
Віднімання виду 48-8,48-40 https://youtu.be/E9lZlVXZj7U
Опрацювати сторінки підручника 107-109
Зошит з друкованою основою ст.31-34
Родинні традиції і свята. https://youtu.be/TnnGp4ApXV0
Створення лепбука "День родини"
Крашанка,мальована. Зошит ст.43
Великодні писанки.Виготовлення великодньої аплікації. Зошит ст.72-73
12. 04 | Module 7 Food Lesson 7 c Стор. 92-93 Улюблена їжа | Опрацювати с.92-93 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=GM9-PmENBk8&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=41 |
14. 04 | Module 7 Food Let’s play Стор. 94 Phonics Стор. 123 Улюблена їжа | Опрацювати с.94 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=GM9-PmENBk8&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=41 |
Апостроф.Вимова слів з апострофом.
Читання складів і слів з апострофом.
Опрацювання віршів та тексту.
Закріплення правила вживання апострофа.
Текст "Як ми виграли комп'ютер"
Опрацювання віршів М.Хоросницької та
В.Зорик.
Опрацювати сторінки підручника 72-79
Письмо складів та слів з апострофом.
Звуковий аналіз слів.
Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту.
Зошит з друкованою основою ст.52-57
Обчислення на основі нумерації.
Обчислення на основі нумерації.
Порівняння виразу і числа.Знаходження
довжини ламаної.Розв'язування задач.
Опрацювати сторінки підручника 110-113
зошит з друкованою основою ст.35-37
Мій рідний край.Природа рідного краю.
Водойми.
Екскурсія до водойми рідного краю.
Опрацювати сторінки підручника 72-78
зошит з друкованою основою ст.42-45
Створення орнаменту для розпису чашки.
Зошит ст.44-45
Робота з пластиліном.Ліплення грушки
за зразком.
Зошит ст.74-75
19. 04 | Module 7 Food Project Стор. 95 Їжа | Опрацювати с.95 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=OS_JVGahVq8&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=42 |
21. 04 | Module 7 Food Story Стор. 96-97 Їжа. Story time | Опрацювати с.96-97 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=OS_JVGahVq8&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=42 |
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
Читаю і відгадую загадки.
"У лісовій школі","Солодке слово".
Читаю і слухаю дитячі пісні.
Опрацювати сторінки підручника 80-85
Закріплення вмінь писати вивчені букви.
Списування друкованого тексту.
Зошит з друкованою основою ст.58-59
Додавання виду 45+3
Віднімання виду 48-5
Повторення додавання і віднімання круглих
чисел.Задачі на знаходження невідомого
від'ємника.
Опрацювати сторінки підручника 114-117
Зошит з друкованою основою ст.38-41
Рослини рідного краю.
Тварини рідного краю.
Яких свійських тварин вирощують рідному краї.
Ліплення і декорування української народної іграшки.
Зошит ст.46-47
Ліплення і декорування української народної іграшки-свищика
Зошит ст.46-47
26. 04 | Smart World 7 Smart Time 7 Стор. 98-99 Улюблена їжа | Опрацювати с.98-99 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=59BqW0QpHl0&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=43 |
28.04 | Module 7 Food REVISION Стор. 100 Улюблена їжа Повторення | Опрацювати с.100 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=9ltNbEwlHZU&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=44 |
Читаю українську народну казку."Рукавичка" (українська народна казка)
Читаю авторську казку.О.Зубер "Як заєць сон шукав"
Опрацювати сторінки підручника 86-89
Списування друкованого тексту.
Розумію роль звуків і букв у слові
Правильно пишу слова з буквою ь
Додавання виду 45+30
Задачі на знаходження невідомого від'ємника.
Віднімання виду 45-20 (ознайомлення)
Віднімання виду 45-20 ; задача на знаходження невідомого від'ємника.Дні тижня.
Опрацювати сторінки підручника 118-121
Зошит з друкованою основою ст.42-44
Узагальнюючий урок за розділом "Я і моя громада"
Міні-проєкт.Створення з малюнків "Червоної книги рідного краю"
Ліплення котика
Зошит ст.48-49
Ліплення грушки за зразком
Зошит ст.78-79
03.05 | Module 7 Food Now I can Стор. 101 Харчування | Повторення структур, представлених у розділі | bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta | I like / I don’t like … | Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок | Повторити вивчені слова з теми | ||
05.05 | Module 8 My House Lesson 8 a Стор. 102-103 Мій будинок | Називати кімнати у будинку | bedroom, kitchen, bathroom, living room | Where’s the …? In the … | Слухати нові слова. Слухати монологи Слухати пісню | Вимова та правопис нових слів. Відзначати правильну відповідь Співати пісню. Діалогічне мовлення Р – P (гра) | Опрацювати с. 102-103 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=_nCEVQfUFBo&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=46 |
Читаю вірші про пори року.Ф.Петров "Від
Зими і до зими".К.Перелісна "У якому місяці"
Читаю про дні тижня.С.Жупанин"Хто молодець".
Читаю про дні тижня.Загадка.З.Мензатюк "Сім днів".
Опрацювати сторінки підручника 90-93
Правильно пишу слова з йо
Списування з друкованого тексту.
Правильно пишу слова з ьо
Додавання виду 24+35 (ознайомлення).
Задачі на знаходження невідомого від'ємника.
Додавання двоцифрових чисел.Задача на знаходження невідомого зменшуваного.
Опрацювати сторінки підручника 122-123
зошит з друкованою основою ст.45-46
Символи моєї країни.
Опрацювати сторінки підручника 99-102
Зошит з друкованою основою ст.58-59
Зображення квітучої гілки яблуні
Зошит ст.50-51
Створення квітки за зразком.
Зошит ст.80-81
10.05 | Module 8 My House Lesson 8 b Стор. 104-105 У кімнаті | Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів | on, under, bad, wardrobe | Where’s the (ball)? It’s on/under the … | Слухати нові слова Слухати діалог та монолог | Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) | Опрацювати с. 104-105 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=GZTmGuzkV0M&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=47 |
12.05 | Module 8 My House Lesson 8 c Стор. 106-107 Мій будинок Мої речі | Розпізнавати і називати предмети одягу | in, table, shoes, shirt | Where is / are the …? It’s/They’re on / in / under the … | Слухати нові слова Слухати монологи | Вимова та правопис нових слів. Визначати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P | Опрацювати с. 106-107 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=r7r6hrFU_M4 |
Читаю про кольори у природі.
А.Музичук "Якого кольору промінці".
Є.Гуменко "Олівці".
М.Стоянов "Розмова кольорів"
Читання про родину.
Л.Вознюк "Татко і матуся",І.Кульська"Стар-
ший брат".Олена Полянська "Старша сестричка"
Опрацювати сторінки підручника 94-97
Правильно пишу слова з буквами я,ю,є,,ї
Правильно пишу слова з апострофом
Списування з друкованого тексту.
Віднімання виду 65-24 (ознайомлення)
Віднімання виду 65-24
Віднімання двоцифрових чисел.
Діїї з двоцифровими числами.
Опрацювати сторінки підручника 124-126
зошит з друкованою основою ст.46-49
Київ - столиця України.
Культура та звичаї українців
Народні символи.
Опрацювати сторінки підручника 103-109
Створення образу чарівного птаха.
Зошит ст.52
Створення композиції за зразком "З Днем
народження ,динозаврику"
Зошит ст.82-83
17.05 | Module 8 My House Let’s play Стор. 108 Phonics Стор. 124 Мій будинок | Описувати зовнішній вигляд | bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe, in, table, shoes, shirt | His/Her … is / are … | Слухати слова | Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 95) Діалогічне мовлення Р – P (гра) | Опрацювати с. 108 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=6MlJfLUMnJk&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=49 |
19.05 | Module 8 My House Project Стор. 109 Моя кімната | Розуміти усну і, відповідно реагувати | Закріплення лексики | Закріплення конструкцій | Слухати монологи | Розповідати про власну кімнату. Зробити плакат – зображення своєї кімнати (розвиток креативного мислення) | Опрацювати с. 108 Підготувати проєкт з теми «Мій будинок» |
Читаю оповідання про дітей.
Ніна Вернигора "Моє місто".
"Несправжня вулиця" (за Оксаною Кротюк).
Робота з дитячою книжкою.
Читаю про дружбу і друзів.
Опрацювати сторінки підручника 98-101
Диктант слів,речень.
Списування з друкованого тексту'
Правильно вимовляю слова зі звуками (дж),(дз'),(дз)і великої записую їх.
Дії з двоцифровими числами.Розв'язування
задач на знаходження невідомого зменшуваного.Розв'язування прикладів і задач.
Опрацювати сторінки підручника 127-129
Народні символи.
Традиційні українські страви.
Україна-європейська держава
Сувенір.Коробка для сувеніру.
Зошит ст.53
Виготовлення клоуна за зразком.
Зошит ст.84-85
24. 05 | Module 8 My House Story Стор. 110-111 Мій будинок | Розуміти усну мову, відповідно реагувати | Повторення лексики | Повторення конструкцій What a mess! | Слухати історію | Вказувати відповідний малюнок | Опрацювати с. 110-111 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=b354hUnNvmQ&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=51 |
26. 05 | Smart World 8 Smart Time 8 Стор. 112-113 Мій будинок | Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків. Опис житлових примыщень в різних країнах | Країни та видатні місця Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK igloo, hut, houseboat | Закріплення вивчених структур | Слухати слова | Повторювати речення. Повторювати фрази. Використовувати їх у мовленні | Опрацювати с. 112-113 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=VdJoAa4wfHI&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=50 |
31.05 | Module 8 My House REVISION Стор. 114 | Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати | Повторення лексики | Повторення конструкцій | Слухати слова | Повторювати слова. Діалогічне мовлення Р – P | Опрацювати с. 114 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=TaoS1dmNgqc&list=PL_LuouJxX509chlKILBL42b9k_kLY-PXg&index=52 |
02.06 | Module 8 My House Now I can Стор.115 | Повторення структур, представлених у розділі | Предмети одягу. Будинок та умеблювання | Where’s the …? In the … It’s on/under the … His/Her … is/are … | Слухати та вказувати відповідний малюнок | Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) | Повторити вичені слова з теми |
07.06 | Узагальнювально-підсумковий урок | Виконати завдання за посиланням https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Letters/Alphabet_nk1956963pz | |||||
09.06 | Узагальнювально-підсумковий урок | Виконати завдання за посиланням https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_language/The_alphabet/Abecedario_en_Ingles_fm2671870dh |
14.06 | Узагальнювально-підсумковий урок | Повторити вичене за курс 1 класу |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |