24.02 | Підсумковий урок з теми | Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/ukraine-is-my-motherland-1571566.html |
Виконати практичну роботу. Тема. Людина в правових пам'ятках України. ( с.126-127)
22.03Тема: Декоративне панно "Планета Земля". Намалювати ескіз живописного декоративного панно "Планета Земля"(гуаш). https://youtu.be/aH9v9EPVfRg
21.03 22 24 лютого тема уроку "Різноманітність організмів. Рослини". Записати план за параграфом 34. Прочитати уважно параграф, якщо дізнались нового- переказати мамам чи татам. Для кращого розуміння теми, переглянути презентацію за посиланням file:///C:/Users/admin/Downloads/226473.pptx Сьогодні тема уроку "Тварини. Різноманітність тварин" Опрацювати параграф 35: прочитати, записати головні відмінності тварин від рослин, зробити висновки. Також пропоную переглянути і презентацію про тварини. https://naurok.com.ua/prezentaciya-riznomanitnist-organizmiv-tvarini-159303.html
24.03.22 Тема уроку: Різноманітність живих організмів. Гриби. Переглянути відео урок. https://www.youtube.com/watch?v=xVBHKblnNCQ Опрацювати параграф 36: прочитати, замалювати мал.130, записати підсумки.
23.03.22 Тема уроку: Узагальнення знань за темою "Соціальний добробут". Виконати тести https://naurok.com.ua/test/start/1358316
21.03 | Місце, де я живу. | Опрацювати сторінки с.140-142 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=N9Cx1T6vcik&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=56 Вп.6-7 с.142 |
23.03 | Міста України | Опрацювати сторінки с.142-144 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Wua7OqYFvgY&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=57 вп.7 с.144 |
24.03 | Міські площі. Місця для відпочинку. | Опрацювати сторінки с.145-147 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=btTrIfRV41I&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=58 Вп. 6 с. 147 |
01.04. Тема. Дослідники історії. Як працюють історики. Д/З - опрацювати п.24, завдання І.5, с.136
29.03. Тема: Архітектура космічного міста.Створити фантастичний будиночок (папір,картон). Підручник ст.166.
28.03.22 Для перевірки знань виконати тести, а результати переслати у Вайбер. https://naurok.com.ua/test/start/1370950, https://naurok.com.ua/test/start/1360949 Нову тему опрацювати за презентацією: записати тему практичного заняття і мету. Всі решту слайдів - усно.
file:///C:/Users/admin/Downloads/Практичне заняття.pptx
31.03.22 Тема уроку: Різноманітність організмів. Бактерії. Переглянути відео урок та зробити висновки https://www.youtube.com/watch?v=XLgGKR2hPR8 Опрацювати параграф 37: уважно почитати, записати підсумки, виписати окремо корисні бактерії і їх значення та шкідливі бактерії.
30.03.22 Тема уроку: Якщо виникла пожежа. Опрацювати параграф 22: уважно прочитати, виписати, що таке пожежа, види пожеж, трикутник вогню, запам'ятати правила поведінки при пожежі в приміщенні.
28.03 | Мій обласний центр | Опрацювати сторінки с.147-149 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Xa3vOSyYPDY&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=59 Вп.6 с.149 |
30. 03 | Парки в Україні. | Опрацювати сторінки с.149-151 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=X6CZEBD6vZs&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=60 Вп.7 с.152 |
31.03 | Парк кованих фігур | Опрацювати сторінки с.152-154 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=CupOHHVOcvo&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=61 Вп.5 с.153 записати запитання до діалогу, вивчити його |
Тема. Літописці української історії. Д/З - опрацювати п.25, завдання ІІ, с.14
05.04 Тема: Ілюстрація до зоряного літопису.Створити ілюстрацію із зображенням козака https://youtube.com/watch?v=G8UBsUl2oik&feature=share1
04.04.22 Виконати тест і переслати результати https://naurok.com.ua/test/start/1394237 Тема уроку: Середовище життя. Чинники неживої природи: світло, повітря. Опрацювати параграф 38: уважно прочитати, виписати чинники неживої природи та підсумки. Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=xH33eKgrHGA
07.04.22 Переглянути відео та записати тему уроку: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища https://www.youtube.com/watch?v=l_7aHXnr3AU Опрацювати параграф 39: уважно прочитати, усно дати відповіді на запитання стор. 146, записати підсумки.
06.04.22 Тема уроку: Автономна ситуація. Дуже корисна тема для особистого виживання. Прочитати параграф 23, дізнатися, що таке автономна ситуація та вивчити правила поведінки в кожній із поданих ситуацій, розказати ці правила батькам.
04.04 | Місто і село. | Опрацювати сторінки с.154-156 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=BeV0lTESB-k&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=62 Вп.6 с. 156 |
06.04 | Візит до музею | Опрацювати сторінки с.156-158 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=GYVr0reSgvE&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=64 Вп.6 с.158 |
07. 04 | Підсумковий урок з теми | Опрацювати сторінки с.159-160 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=New3LGKXCk4&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=65 Вп. 6 с.160 |
Тема. Хто започаткував наукові дослідження історії України. Д/З - опрацювати п.26, завдання ІІ.2, с.146 переглянути відеоролик https://youtu.be/aigMQWaWrB4
12.04. Тема:Абстрактна композиція до улюбленого музичного твору (гуаш, акварель). Перегляньте відеоурок і намалюйте композицію https://youtube.com/watch?v=X93PCiNzQJU&feature=share
11.04.22 Тема уроку: Узагальнення за темою «Чинники середовища» Виконати тест та надіслати результати https://naurok.com.ua/test/start/1417871
14.04.22 Тема уроку: Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4 Опрацювати параграф 40: уважно прочитати, записати план, та підсумки, усно дати відповіді на запитання та виконати завдання рубрики «Сторінка природодослідника».
13.04.22 Тема уроку: Наодинці вдома. Опрацювати параграф 24: уважно прочитати, запам'ятати правила обачності, щоб не потрапити у халепу та не стати жертвою телевізійних та телефонних шахраїв.
11.04 | Свята і традиції. | Опрацювати сторінки с.166-167 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=t9vLvx95MjY&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=66 Написати речення з новими словами до уроку |
13.04 | Свята і традиції | Опрацювати сторінки с.168 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=t9vLvx95MjY&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=66 Вп.8 с.168 |
14.04 | Різдвяні свята | Опрацювати сторінки с.169-170 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=6A6nDEE6x_8&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=67 Поставити питання до вп.2 с.169 |
Виконати практичну роботу за п.28 - Тема. Родове дерево.
Образотворче мистецтво.
19.04.Тема : Мистецтво цирку Опрацюйте тему в підручнику ст.190. Намалюйте композицію Улюблений цирковий номер (графіка або живопис). Перегляньте відеоурок https://youtube.com/watch?v=Y2IfJyGs7ZM&feature=share
18.04.22 Для перевірки знань пройти тест https://naurok.com.ua/test/start/1434189 Тема уроку : Водне середовище та його мешканці. Опрацювати параграф 41: записати план, уважно прочитати, письмово дати короткі відповіді на запитання 1-3 стор. 156. Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=sKAm560utl0
21.04.22 Для перевірки знань пройти тест та надіслати результат https://naurok.com.ua/test/start/1439895 Тема уроку: Ґрунтове середовище життя. Перегляньте відео урок. https://www.youtube.com/watch?v=B3y87RVXdDo
20.04.22 Тема уроку: Безпечний Інтернет. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=fFZDzhBBngw Прочитати параграф 25, запам'ятати правила безпечного користування Інтернетом. Разом з батьками проаналізувати ситуації (із рубрики "Ситуаційні завдання").
18.04 | Різдвяні традиції. | Опрацювати сторінки с.171 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=6A6nDEE6x_8&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=67 Вп.8 с.171 |
20.04 | Свята в Британії. Хеловін | Опрацювати сторінки с.172 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=CcteXaXjOMM&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=68 Виписати традиції святкування Хеловіну |
21.04 | Свята в Британії. Травневий день. | Опрацювати стрінки с.173-174 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=CcteXaXjOMM&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=68 Вп.6 с.174 |
Виконати контрольну роботу за темою "Дослідники історії".
Образотворче мистецтво
26.04 Тема: Театральна сцена з декораціями до вистави (фарби). Опрацюйте матеріал в підручнику ст.196 Перегляньте майстер-клас. Намалюйте театральну сцену з декораціяии https://youtu.be/iCcgZXK-b5A
Повторення попередньої теми – тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/grunt-yak-seredovische-zhittya-1455324.html
Тема уроку: Вплив на організми чинників живої природи. Опрацюйте відеоурок, запишіть з нього головне.
https://www.youtube.com/watch?v=k_hplLJrwkU Параграф для опрацювання 43 (ст. 162-164) - уважно прочитайте та перекажіть батькам.
25.04.22 Для повторення попередньої теми, пройти тест https://naurok.com.ua/test/grunt-yak-seredovische-zhittya-1455324.html Тема уроку: Вплив на організми чинників живої природи. Опрацювати відео урок, записати з нього головне https://www.youtube.com/watch?v=k_hplLJrwkU Параграф для опрацювання 43 (ст. 162-164) - уважно прочитати та переказати батькам.
28.04.22 Тема уроку: Угруповання організмів. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=vG9t_y8BpLY Прочитати параграф 43 стор. 164 - 165 і записати, що таке угруповання організмів, їх види.
27.04.22 Тема уроку: Безпека надворі. Уважно прочитати параграф 26, запам'ятати поради, які допоможуть уникнути нещастя; з батьками розібрати ситуаційні завдання.
Англійська мова
25.04 | Свята. День Валентина. | Опрацювати сторінки с.174-175 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=79XA0kTt8NU&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=71 Поставити питання до вп.2 с.175 |
27.04 | День Валентина. | Опрацювати сторінки с.176 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=79XA0kTt8NU&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=71 Вп.8 с.176 |
28.04 | Свята в Україні. | Опрацювати сторінки с.177-178 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=PGMZMsuc_Rs&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=70 Вп.6 с.178 |
02.05.22 Тема уроку: Екосистеми. З попереднього відео уроку ви познайомились, що таке екосистеми. Закріпити дану тему, опрацювавши параграф 44: прочитати, записати визначення екосистеми, її складники, види, навести приклади природніх і штучних екосистем.
05.05.22 Виконати тест і надіслати результати https://naurok.com.ua/test/ekosistemi-1490504.html
Тема уроку: Практичне заняття "Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, грибами, тваринами своєї місцевості". За переглянутим відео та презентацією випишіть ці організми у зошити та їх запам'ятайте
https://naurok.com.ua/praktichna-robota-z-prirodoznavstva-oznayomlennya-z-nayposhirenishimi-y-otruynimi-roslinami-gribami-i-tvarinami-svoe-miscevosti-78708.html , https://www.youtube.com/watch?v=wjSn-AAxzQk
04.05.22 Виконати тест https://naurok.com.ua/test/start/1484689 Тема уроку: Безпечне довкілля. Прочитати параграф 27, виписати правила співжиття на Землі. І пропоную вам практичне завдання - виготовити якусь корисну річ із уже вживаних речей (пластикових пляшок, пробок, лампочок і т.д.), проявивши вашу фантазію або скориставшись допомогою з Інтернету.
02.05 | Великдень. Розвиток граматичних навичок. | Easter, baskets, to set, sweets, empty, deliver, neighbors | Прийменники, порядок слів у запитальних реченнях. | Вп.1 с.179, вп.5 с.180 | Розповіді однокласників | Вп.2 с.179 | Вп.4 с.180 | Опрацювати с. 179-180 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=79XA0kTt8NU Впр. 5 с.180 |
04.05 | Домашнє читання Шкільні традиції. | Postal worker, bring/ brought, envelope, heart, smile, paw mark, | Різні видо-часові форми | Вп.2 с.180 | Запитання вчителя, репліки однокласників | вп.6 с.182 РЗ | Вп.1 с.180, вп.3 с.181 | Опрацювати с. 180-162 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=CG3ndlwAyF8 Впр. 6-7 с. 182 |
05.05 | Підсумковий урок з теми | Написати твір «Моє улюблене свято: традиції святкування» |
09.05.22 Переглянути дану презентацію та попрацюватинад нею: записати у зошити тему уроку: Проєкт "Вирощування найвищої бобової рослини", технологічну картку, етапи роботи над проєктом (постановку проблеми, планування), виконайте подані завдання з презентації, слідкувати за результатами, вести записи
https://naurok.com.ua/prezentaciya-proekt-viroschuvannya-nayvischo-bobovo-roslini-161998.html
12.05.22 Тема уроку: Відео екскурсія до Харківського зоопарку. Мета:знайомствоз видовим різноманіття тварин, які проживають у створених штучних, але чудових умовах. https://www.youtube.com/watch?v=35VbA90VkYw
Повторити параграфи 33 - 44, щоб підготуватися до узагальнення за темою "Планета Земля як середовище життя організмів".
11.05.22 Тема уроку: Стихійні лиха. Прочитати параграф 28, виписати визначення основних понять і термінів теми, тобто визначення стихійних лих. Запам'ятати правила як поводитися під час кожного такого стихійного лиха. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=e4gjPk4ic0Q
09.05 | Школа. Шкільні речі. | Eraser, a pair of scissors, carry, keep, a bottle of glue, a stapler | Загальні та спеціальні запитання | Правило с.185, вп.4 с.185 | Вп.1 с.184 | Вп.5 с.186 | Вп.1,2,3 с.184 | Опрацювати с. 184-186 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Pgx4aeQMvwM&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=73 Вп.5, 7 с.186 |
11.05 | Шкільні предмети. | Maths, History, Nature study, Art, PE, easy, | Різні видо-часові форми | Вп.1 с.187, Вп.8 с.189 | Запитання вчителя, репліки однокласників | Вп.8 с.100 РЗ | Вп.7 с.189 | Опрацювати с. 187-188 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=JokxoNE4nd8&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=74 Впр. 6 с. 188 |
12.05 | Шкільні предмети. | Активізація вивченої лексики, timetable, tomorrow, | Різні видо-часові форми дієслова | Вп.2 с.187, вп.6 с.188 | Запитання вчителя, репліки однокласників | Вп.7 с.99 РЗ | Вп.3,4,5 с.188 | Опрацювати с. 188-189 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=JokxoNE4nd8&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=74 вп.8 с.189 |
16.05.22 Тема уроку: Узагальнення за темою " Планета Земля як середовище життя".
Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/realtime/11711487
16.05 | Шкільні уподобання. | Calculating, reciting poems, reading s | Present Simple запитальні речення | Вп.3 с.190 | Запитання вчителя та репліки однокласників | Вп.3 с.190 | Вп.1,2 с.190 | Опрацювати с. 190 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=EiCSV72J20w&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=75 Скласти 10 речень з новими словами до уроку |
18.05 | Розпорядок шкільного дня | Активізація вивченої лексики | Past Simple | Вп.9 с.100 РЗ | Розмова однокласників, запитання вчителя | Вп.5 с.191 | Вп.4 с.191 вп.6 с.192 | Опрацювати с. 191-192 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=EiCSV72J20w&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=75 Вп.7 с.192 |
19.05 | Розклад уроків. | Break, активізація вивченої лексики | Присвійні займенник и | Вп 1 с.193 | Вп.1 с.193 | Вп.11 с.102 РЗ | Вп.2,3,4 с.193 | Опрацювати с. 193 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=JZsBEDutIHE&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=76 Написати свій розклад уроків |
23.05 | Інтерв’ю про звичайний шкільний день. | Change classrooms, prepare things, relax, | Past Simple, запитальні слова | Вп.5 с.193 | Вп.5 с.193 | Вп.12,13 с.102 РЗ | Вп.6 с.194 | Опрацювати с. 194-195 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=JZsBEDutIHE&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=76 Вп.7 с.195 |
25.05 | Улюблені предмети. | I’d like, engineer, build, bridge, kits, everywhere | Різні видо-часові форми | Вп.2 с.195 | Запитання вчителя, репліки однокласників | Вп.6 с.197, вп.15 с.103 РЗ | Вп.1 с.195 вп.4 с.196 | Опрацювати с. 195-197 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=PO4pFduzx_o&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=77 Вп.6 с.197 |
26.05 | Уроки англійської мови | Активізація лексики у вп.1 с.198 вп.5 с.199 | Past Simple to be | Вп.3 с.198 | Вп.1 с.198, розповіді однокласників, вп.2 с.198 | Вп.18 с.105 РЗ | Вп.1 с.198 вп.5 с.199 | Опрацювати с. 198-199 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=78CAhizhrDM&list=PL_LuouJxX508q0Hw_uQmTvpay0_5nnsRA&index=78 Вп.8 с.200 |
30.05 | Домашнє читання Новий друг. | Furry, point, turn around, shake one’s head, want, shy, | Past Simple розповідні та заперечні речення | Вп.2 с.202 (у групах)? | Запитання вчителя та репліки однокласників | Вп.4 с.203 вп.21 с.105 РЗ | Вп.1 с.202 вп.5,6 с.203 усно | Опрацювати с. 202-204 вп.6 с.204 |
01. 06 | Контроль аудіювання | |||||||
02. 06 | Контроль читання |
06. 06 | Контроль письма | ||||||||
08. 06 | Контроль говоріння | ||||||||
09. 06 | Узагальнювально-підсумковий урок |
13.06 | Узагальнювально-підсумковий урок |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |