24.02 | Кулінарні змагання | РЗ впр. 1-2 с. 56 |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 21.03.2022 | 1. ЯДС - Я маю право на права. Від чого варто відмовитися, якщо запропонують (Ч. 1, с. 109-110). 2. Математика – Ділення круглих чисел виду 60 : ЗО, 900 : 300. Знаходження частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом (№ 310-318). 3. Літературне читання – Творчість Грицька Бойка. Жартуй, та знай міру. Грицько Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук», (Ч. 2, с. 119-120). | https://youtu.be/4gD-ATF74-s https://youtu.be/Vo5ug60jHsE |
2 | 22.03.2022 | 1. Літературне читання –Жартуй, та знай міру. Грицько Бойко «Булка з маслом», «Де Іванко?» (Ч. 2, с. 119-120). 2. Математика – Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 319-329). 3. Українська мова - Розвиток зв’язного мовлення. Письмове висловлювання. | https://youtu.be/WQ-l2QUSx_8 |
3 | 23.03.2022 | 1. Літературне читання – Майбутнє належить мрійникам. 0. Подоляк «Мій зореліт». Перегляд відео (Ч. 2, с. 120-121). 2. Математика – Ділення круглих чисел виду 800: 200. Дії з грошовими одиницями. Розв’язування і порівняння задач (№ 330-339). 3. Українська мова - Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закінчення для зв’язку слів у реченні (Ч. 1, с. 118-119, впр. 1-3). 4. Дизайн і технології – Виготовлення квітки (витинанка). | https://youtu.be/NmS6PzGWP2g |
24.03.2022 | 1. ЯДС – У природі все взаємопов’язане (Ч. 1, с. 111-112). 2. Математика – Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою (№ 340-351). 3. Українська мова – Узагальнюю знання про іменник як частину мови. Розбір іменника як частини мови. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 120-121, впр. 4-6). | https://youtu.be/F1gDUFW5UTc https://youtu.be/m3CPoMouak8 | |
25.03.2022 | 1. ЯДС – У природі все взаємопов’язане (Ч. 1, с. 112-113). 2. Математика – Множення чисел виду 15 • 3. Розв’язування рівнянь і задач. Робота з діаграмою (№ 352-362). 3. Літературне читання – Творчість С. Дерманського. Дітям і зорі всміхаються. С. Дерманський «Кого беруть у космонавти» (Ч. 2, с. 122- 123). 4. Образотворче мистецтво – Створення фантастичного натюрморту (гуаш). | https://youtu.be/QwtcHawqz6M https://youtu.be/6u4inmg_VGs |
21. 03 | Їжа | Опрацювати с. 78 РЗ вр. 1-2 с.57 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=hxdyl9g_OrI&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=49 |
22. 03 | Урок читання | Виконати завдання за посиланням https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Food/Food-reading_hi183010lu |
24.03 | Їжа та продукти харчування | Опрацювати с. 79 Рз впр. 1-2 с. 59 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=hxdyl9g_OrI&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=49 |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 28.03.2022 | 1. ЯДС - Охорона природи (Ч. 1, с. 114-115). 2. Математика – Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою (№ 363-372). 3. Літературне читання – Позакласне читання. Т. Г. Шевченко – великий співець України. | https://youtu.be/Szx4WlWQbX8 https://youtu.be/It1DR1rEOKA https://youtu.be/Ktb-0LRm2Pk |
2 | 29.03.2022 | 1. Літературне читання – Відгадка-вірш — то акровірш. Л. Глібов «Хто вона?», «Хто баба?» (Ч. 2, с. 123-124). 2. Математика – Множення чисел виду 416. Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 373-383). 3. Українська мова - Діагностувальна робота.Списування. | https://youtu.be/G8bHev9M3Zo https://youtu.be/JY2aNbHAaYQ https://youtu.be/odqsIF4tVD8 |
3 | 30.03.2022 | 1. Літературне читання –Акровірші В. Довжика і Д. Білоуса. Складання акровірша (Ч. 2, с. 123-124). 2. Математика – Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 384-392). 3. Українська мова - Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань. 4. Дизайн і технології – Виготовлення рухомої іграшки «Папужка». | https://youtu.be/6uH4mxWmN5Q |
31.03.2022 | 1. ЯДС – Охорона природи (Ч. 1, с. 114-115). 2. Математика – Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач (№ 393-400). 3. Українська мова – Поняття про прикметник як частину мови. Навчаюся розпізнавати прикметники в тексті (Ч. 1, с. 122-123, впр. 1-4). | https://youtu.be/Szx4WlWQbX8 https://youtu.be/kvYPCMD4S9I | |
01.04.2022 | 1. ЯДС – Червона книга України (Ч. 1, с. 115-116). 2. Математика – Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач (№ 393-400). 3. Українська мова – Зв’язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлювати зв’язок прикметників з іменниками. Складання тексту «Портрет однокласника (однокласниці)» (Ч. 1, с. 124-125, вир. 1-6). 4. Образотворче мистецтво – Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) (с. 88-89). | https://youtu.be/y7Ovs6G3FR4 https://youtu.be/OvxXX5jEmDU https://youtu.be/txnvVqeOrz0 |
28. 03 | Страви в різних країнах світу | Опрацювати с. 81 РЗ впр. 1 с.61 Переглянути відеоурок |
29. 03 | Незвичайні рецепти | Опрацювати с. 82 Написати рецепт страви Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=2yxECBg9agk&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=50 |
31.03 | Діагоностувальна робота з теми № 6 |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 04.04.2022 | 1. ЯДС - Червона книга України (Ч. 1, с. 115-116). 2. Математика – Ділення чисел виду 36: 3. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування рівнянь і задач (№ 410-419). 3. Літературне читання – Творчість А. Костецького. Не хвалися силою, а хвалися вмінням. А. Костецький «Новенька» (Ч. 2, с. 124-125). | https://youtu.be/rec9oe2WYog https://youtu.be/4PeRGSGZo5E https://youtu.be/gpMirQMGWl8 https://youtu.be/QUFmTvJgBZY |
2 | 05.04.2022 | 1. Літературне читання – У людини є все, щоб здійснити свою мрію. А. Костецький «Як захочеш — буде все!» (Ч. 2, с. 126). 2.Математика- Складання і обчислення виразів. Рік. Календар. Розв’язування задач (№.420-431). 3. Українська мова - Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Навчаюся змінювати прикметники за числами у сполученні з іменниками (Ч. 1, с. 126-127, впр. 1- 5). | https://youtu.be/QUFmTvJgBZY https://youtu.be/fLT02Z049hU https://youtu.be/BWGrr94gvOI |
3 | 06.04.2022 | 1. Літературне читання –Бережливість краще за прибуток. Г. Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати» (Ч. 2, с. 127-128). 2. Математика – Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із буквою. Розв’язування задач (№ 432-443). 3. Українська мова - Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис людини. 4. Дизайн і технології – Виготовлення іграшки «Мавпочка». | https://youtu.be/7VwYy33mulE https://youtu.be/WQKUq0wdYTo https://youtu.be/KdTB_G0UH4w https://youtu.be/kGY4sp6ON-0 |
4 | 07.04.2022 | 1. ЯДС – Краєзнавча розвідка «Рослини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України» (Ч. 1, с. 116). 2. Математика – Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач (№ 444-453). 3. Українська мова – Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 128-129, впр. 1-4). | https://youtu.be/akARhW2ZQP0 https://youtu.be/wG5hPwm21ys https://youtu.be/fIVEdHd4-34 |
5 | 08.04.2022 | 1. ЯДС – Краєзнавча розвідка «Тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України» (Ч. 1, с. 116). 2. Математика – Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів. Розв’язування рівнянь і задач (№ 454-463). 3. Літературне читання – Узагальнення і систематизація знань за розділом «Поезія - це сила чарівна, що музикою серце надихає». Наші проекти (Ч. 2, с. 128). 4. Образотворче мистецтво – Зображення фантастичного космічного пейзажу (гуаш) (с. 92-93). | https://youtu.be/8gWlGxKSxsI https://youtu.be/FkY8Xf7Lb_A https://youtu.be/Y4Ntms0Q8KE |
04. 04 | Вільний час | Опрцювати с.83 Рз впр. 1-2 с. 62 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=igtEPp45Cmw&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=52 |
05. 04 | Вільний час | Опрцювати с.84 Прочитати текст впр. 1с. 86 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=1BHjahksAGs&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=53 |
07. 04 | Вільний час | Опрцювати с.85 Впр. 1-3 с. 63 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=1BHjahksAGs&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=53 |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 11.04.2022 | 1. ЯДС - Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край» (Ч. 1, с. 117-118). 2. Математика – Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач (№ 464-473). 3. Літературне читання – Творчість А. Григорука. Не знаючи броду, не лізь у воду (Ч. 2, с. 129-131). | https://youtu.be/D3D3iKKcigE https://youtu.be/IAZP4elZiCA https://youtu.be/BxOC48BTX8c |
2 | 12.04.2022 | 1. Літературне читання А. Григорук «Льодохід» (Ч. 2, с. 129-131). 2. Математика – Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 474-483). 3. Українська мова - Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювати прикметники за родами (Ч. 1, с. 130-131, впр. 1-3). | https://youtu.be/vE6rBqn3QBw https://youtu.be/oScVdDUQKMA |
3 | 13.04.2022 | 1. Літературне читання –Позакласне читання. Хочеш бути щасливим, не будь лінивим. 2. Математика – Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач (№ 484-494). 3. Українська мова - Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником (Ч. 1, с. 131, впр. 4-5). 4. Дизайн і технології – Виготовлення конструкції «Пліт» | https://youtu.be/3_FxnVSjqlQ https://youtu.be/4ImAjSaxFHw |
4 | 14.04.2022 | 1. ЯДС – Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край» (Ч. 1, с. 117-118). 2. Математика – Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення (№ 495-498). 3. Українська мова – Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він зв’язаний, питанням, закінченням. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 132-133, впр. 6-10). | https://youtu.be/D3D3iKKcigE https://youtu.be/rZBJrFrAJaI https://youtu.be/oMcffs4LFTc |
5 | 15.04.2022 | 1. ЯДС – Збережемо довкілля (Ч. 1, с. 119). 2. Математика – Розв’язування задач (№ 499-504). 3. Українська мова – Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за роллю прикметників у мовлені (Ч. 1, с. 134- 136, впр. 1-4). 4. Образотворче мистецтво – Створення шаржу «Веселий школярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або фломастери) (с. 96—97). | https://youtu.be/10yZbwFjBcA https://youtu.be/rZBJrFrAJaI https://youtu.be/9KDaDI1L34o |
11.04 | Природні явища | Опрцювати с. 86 Перекласти текст впр. 1 с. 86 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=KeaYtcH3lXg&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=54 |
12. 04 | Природні явища | Опрцювати с.87 Рз впр. 1 -2 с.64 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=KeaYtcH3lXg&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=54 |
14. 04 | Місця для відвідування в місті | Опрцювати с.88 Рз впр. 1 с. 65 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=gyMRE9jjhy8&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=55 |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 18.04.2022 | 1. ЯДС - Сторінка дослідників. Нове життя старих речей (Ч. 1, с. 120—121). 2. Математика – Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач (№ 505-514). 3. Літературне читання – А. Григорук «Гра в шашки» (Ч. 2, с. 131-133). | https://youtu.be/dVwdDw_QM5A https://youtu.be/qeul2BT_vW4 https://youtu.be/ALKNT978mAk |
2 | 19.04.2022 | 1. Літературне читання – А. Григорук «Гра в шашки» (Ч. 2, с. 131-133). 2. Математика – Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач (№ 505-514). 3. Українська мова - Узагальнюю знання про прикметник як частину мови. Розбір прикметника як частини мови (Ч. 1, с. 136-137, впр. 5-7). | https://youtu.be/ALKNT978mAk https://youtu.be/qeul2BT_vW4 https://youtu.be/uSdPTP63rp8 |
3 | 20.04.2022 | 1. Літературне читання – М. Магера «Он як буває» (Ч. 2, с. 134). 2. Математика – Перевірка правильності ділення з остачею (№ 515-518). 3. Українська мова - Розвиток зв’язного мовлення.Стислий переказ. 4. Дизайн і технології – Виготовлення сувеніра «Великодній зайчик» | https://youtu.be/q7fAJSvAofI https://youtu.be/Kjnudj9z0NQ https://youtu.be/hPhDByRaIn4 https://youtu.be/yCh8qg5QULk |
4 | 21.04.2022 | 1. ЯДС – Сторінка дослідників. Нове життя старих речей (Ч. 1, с. 120—121). 2. Математика –Розв’язування задач (№ 519-523). 3. Українська мова – Діагностувальна робота.Мовна тема. | https://youtu.be/Kjnudj9z0NQ |
5 | 22.04.2022 | 1. ЯДС – Ти і світ людей (Ч. 1, с. 122-123). 2. Математика – Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей (№ 524—528). 3. Літературне читання – Творчість В. Чухліба. 4. Образотворче мистецтво – Створення коміксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи» (с. 100-101). | https://youtu.be/I9adA4aTFVI https://youtu.be/kYRadwhgrJI https://youtu.be/A18omnp2U64 https://youtu.be/ym2W13duH1I |
18. 04 | Мій день | Опрцювати с.89 Впр. 1 с 89 (дати відповіді на питання) Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=gyMRE9jjhy8&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=55 |
19. 04 | Мій вихідний день | Опрцювати с.90-91 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=8mb1Qu1x9Kc&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=57 |
21. 04 | Мій вихідний день | РЗ впр 1-2 с. 66 |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 25.04.2022 | 1. ЯДС - Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати (Ч. 1, с. 123). 2. Математика – Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 524—533). 3. Літературне читання – В. Чухліб «Дикі каченята» (Ч. 2, с. 134-136). | https://youtu.be/o1kRNXRINTY https://youtu.be/kYRadwhgrJI https://youtu.be/rnYE66KhD3Y |
2 | 26.04.2022 | 1. Літературне читання – В. Чухліб «Дикі каченята» (Ч. 2, с. 134-136). 2. Математика – Діагностувальна робота 7. Множення і ділення в межах 1000 3. Українська мова - Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань. | https://youtu.be/rnYE66KhD3Y https://youtu.be/AewB3XE6aQc |
3 | 27.04.2022 | 1. Літературне читання – А. Туз «Новий планшет» (Ч. 2, с. 136-137). 2. Математика – Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань. 3. Українська мова - Поняття про числівник як частину мови. Навчаюся розпізнавати числівники. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 138-139, впр. 1-4). 4. Дизайн і технології – | https://youtu.be/AreoiKHi4Yc https://youtu.be/soDq0RLhVrU |
4 | 28.04.2022 | 1. ЯДС – Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева (Ч. 1, с. 124). 2. Математика – Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією (№ 534-542). 3. Українська мова – Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, 30, 50, 60, 70, 80 (Ч. 1, с. 140-141, впр. 1-8). | https://youtu.be/X1hmZzSjNIk https://youtu.be/fcVkLgm8KsI https://youtu.be/OHxff2Ab_2I |
5 | 29.04.2022 | 1. ЯДС – Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева (Ч. 1, с. 124). 2. Математика –Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач (№ 534-542). 3. Українська мова – Навчаюся читати числові вирази (Ч. 1, с. 142-143, впр. 9- 11). 4. Образотворче мистецтво – Зображення ляльки ЛОЛ-сюрпризу (кольорові олівці, фломастери) (с. 104-105). | https://youtu.be/ozzJQwTwPps https://youtu.be/fcVkLgm8KsI https://youtu.be/QLQmZe7GxQ4 |
25. 04 | Мій учитель | Опрцювати с.92 Рз впр. 1-2 с.67 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=NiPNq6js9SE&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=57 |
26. 04 | Урок читання | Виконати завдання за посиланням https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Vocabulary_and_Grammar/Unit_13*_What_do_you_do_in_your_free_time$_Lesson_2_xm2882368yo |
28.04 | Минулі події | Опрцювати с.93 РЗ впр. 1-2 с. 68 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=NiPNq6js9SE&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=57 |
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 02.05.2022 | 1. ЯДС - Ти і твоя родина. Правила поведінки в сім’ї (Ч. 1, с. 125). 2. Математика – Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач (№N° 543-551). 3. Літературне читання- А. Туз «Новий планшет» (продовження) (Ч. 2, с. 138). | https://youtu.be/agUo-cem69M https://youtu.be/Rpo8Wn2653M https://youtu.be/TCN5_PWwdow |
2 | 03.05.2022 | 1. Літературне читання – Дж. Мур- Маллінос «Вирішуємо конфлікти». Переказування оповідання (Ч. 2, с. 139-141). 2. Математика – Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. (№ 552-559). 3. Українська мова - Узагальнюю знання про числівник як частину мови. Розбір числівника як частини мови (Ч. 1, с. 143, впр. 12-14). | https://youtu.be/CGGyW3Q8_LU https://youtu.be/FVqv1ADbofY https://youtu.be/Py5MuAAeWcM |
3 | 04.05.2022 | 1. Літературне читання – Дж. Мур- Маллінос «Вирішуємо конфлікти». Переказування оповідання (Ч. 2, с. 139-141). 2. Математика –Розв’язування задачі з буквеними даними (№ 552-559). 3. Українська мова - Діагностична робота. Диктант. 4. Дизайн і технології – Виготовлення конструкції «Парашут» | https://youtu.be/CGGyW3Q8_LU https://youtu.be/FVqv1ADbofY |
4 | 05.05.2022 | 1. ЯДС – Уроки чемності (Ч. 1, с. 126-127). 2. Математика – Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. (№ 560-573). 3. Українська мова – Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань. | https://youtu.be/SQAFi5zyL0g https://youtu.be/nCnjUJUDhO4 |
5 | 06.05.2022 | 1. ЯДС – Уроки чемності (Ч. 1, с. 126-127). 2. Математика –Письмове множення на одноцифрове число. Розв’язування задач (№ 560-573). 3. Літературне читання – Позакласне читання. Школа добрих вчинків. 4. Образотворче мистецтво – Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш) (с. 108-109). | https://youtu.be/F1cHlTqWUdc https://youtu.be/nCnjUJUDhO4 https://youtu.be/0GN8_NJgWKQ https://youtu.be/uRfkj4-H2Sk |
02.05 | Діагностувальна робота з теми | ||||||
03. 05 | Природа p. 95 | Розповідати про канікули | Прослуховує пісню та виконує завдання | Групове обговорення прослуханого матеріалу | island, sea, sun, boat, pack | Past Simple | Опрацювати с.95 Рз впр. 1-2 с.70. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=mZMlqskM_os&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=58 |
05. 05 | Природа p. 96 | Розповідати про час, проведений на природі | Прослуховує аудіозапис та виконує завдання | Групове обговорення прослуханого матеріалу | forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish | Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття | Опрацювати с.96 Впр. 5 с.97 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=nQvbARlxIDo&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=59 |
09. 05 | Події минулого p. 97 | Описувати події минулого | Читає повідомлення та відповідає на запитання | Питає да відповідає на запитання партнера | Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття | Irregular verbs | Опрацювати с.97 Рз впр. 1-2 с.71 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=nQvbARlxIDo&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=59 |
10. 05 | Події минулого p. 98 | Описувати події минулого | Прослуховує аудіозапис та виконує завдання | Висловлює власні враження щодо прочитаного | volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars, at night | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с.98 Переглянути відеоурок , виконати вправи з підручника до уроку https://www.youtube.com/watch?v=JJtXMDr_jcM&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=60 |
12.05 | Події минулого p. 99 | Описувати події минулого | виконує завдання (matching) | Описує малюнки | Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття | Past Simple Negative sentences | Опрацювати с.99 Рз впр. 1-2 с.72 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=JJtXMDr_jcM&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=60 |
16.05 | Події минулого p. 100 | Описувати події минулого | Інсценізує діалог | Робота в парах | listen to music | Питання у Past Simple | Опрацювати с.100 Рз впр. 1-2 с.73 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=JCHJ0tWaYxo&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=61 | |
17.05 | Канікули p. 101 | Описувати події минулого | Читає та прослуховує текст | Описує свої канікули | Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять | Сполучники and, but | Написати міні-твір «Мої літні канікули» Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=9JS96_XRXek&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=63 | |
19.05 | Ведмежа p. 102-103 | Розповідати історію | Прослуховує та читає історію | Висловлює власні враження щодо прочитаного | cub, cave, mountain, vet | Повторення граматичного матеріалу з попередніх з анять | Опрацювати текст на с.102-103 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=PgCsok4afQI&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=64 |
23. 05 | Ведмежа | Розповідати про тварин | Прослуховує та читає історію | Висловлює власні враження щодо прочитаного | Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Рз впр . 1-3 с. 74 |
24. 05 | Каченя P. 104 | Розпізнає та вивчає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/ | Прослуховує аудіозапис-чант | Називає звуки в словах neck, bank, sink, wing, king | Називає звуки в словах, neck, bank, sink, wing, king | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с. 104 РЗ ВПР . 1-2 С. 75 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=yRPTuS3dqPE&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=62 |
26. 05 | Урок читання | Виконати вправи за посиланням https://learnenglishkids.britishcouncil.org/writing-practice/postcard-london |
30. 05 | Події минулого P.105-106 | Ставити та відповідати на запитання про минулі події | Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку | Запитує та відповідає на питання партнера | Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с. 105-106 РЗ ВПР . 1-2 С. 76 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=yRPTuS3dqPE&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=62 |
31.05 | Канікули P.107 | Ставити та відповідати на запитання про минулі події | Прослуховує та повторює текст | Запитує та відповідає на питання | hotel, swimming pool, go shopping, souvenir, hill, vyshyvanka | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с. 107 РЗ ВПР . 1-2 С. 78 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=JVA0G-_QSgM&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=66 |
02.06 | Час в різних куточках світу P.108 | Ставити та відповідати на питання, котра година та яка погода в різних містах та країнах світу | Прослуховує та повторює текст | Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода | Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с. 108 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=aLmEwdrQtXQ&list=PL_LuouJxX508XPNu0cjHVGgWMhhcJA5im&index=65 |
06. 06 | Діагностувальна робота з теми | Виконати діагностувальну роботу |
07. 06 | Узагальню-вально-підсумковий урок | Виконати завдання за посиланням https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/food-1 |
09.06 | Узагальню-вально-підсумковий урок | Виконати завдання за посиланням https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/rooms |
13.06 | Узагальню-вально-підсумковий урок | Виконати завдання за посиланням https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/daily-routines |
14.06 | Узагальню-вально-підсумковий урок | Повторити ивчечене за курс 3 класу |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |