25.02 | 6с My town, p. 69 | Дозвілля (прогулянка) | Опрацювати с.69 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=qtfJ7Uahip0&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=38 Рз впр. 1 с.52 |
21.03 | 6 Let’s play, p. 70 | Дозвілля (прогулянка) | Опрацювати с.70 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=gpAKlGsIZu8&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=40 Рз впр. 1 с.53 |
23. 03 | 6 Project, p. 71 | Дозвілля (прогулянка) | Опрацювати с.71 https://www.youtube.com/watch?v=gpAKlGsIZu8&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=40 |
25. 03 | 6 Smart World 6, p. 72 | Дозвілля (прогулянка) | Опрацювати с.72 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Pt_mY6CFFI0&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=39 Рз впр.1 с.54 |
28. 03 | 6 Smart Time 6, p. 73 | Дозвілля (прогулянка) | Опрацювати с.73 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=mTdr7lwT-fQ&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=41 Рз впр.1 с.55 |
30. 03 | 6 Revision, pp. 74-75 | Дозвілля (прогулянка) | Опрацювати с.74 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=mTdr7lwT-fQ&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=41 Рз впр. 1-2 с.56 |
01.04 | 6 Revision, pp. 74-75 | Дозвілля (прогулянка) | Опрацювати с.75 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=mTdr7lwT-fQ&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=41 Рз впр.1 с.57 |
04. .04 | Phonics (/tʃ/, /ʃ/ p. 105 | Улюблені герої | Опрацювати с.105 Рз впр. 1-2 с.59 |
06. .04 | Діагностувальна робота з теми | ||
08. .04 | 7a My favourite food, p. 76 | Харчування | Опрацювати с.76 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=6wkMt8QvR5k&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=43 |
11. .04 | 7a My favourite food, p. 76 | Харчування | Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=6wkMt8QvR5k&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=43 |
13. 04 | 7 My favourite food, p. 77 | Харчування | Опрацювати с.77 Рз впр. 1-2 с.60 |
15.04 | 7b My favourite food, p. 78 | Харчування | Опрацювати с.78 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=CpMbw8KRo6c&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=44 |
18. 04 | 7b My favourite food, p. 79 | Харчування | Опрацювати с.79 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=CpMbw8KRo6c&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=44 РЗ впр.1 с.61 |
20. 04 | 7c My favourite food, p. 80 | Щоденні справи | Опрацювати с.80 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=g4h27Yon734&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=45 |
22. 04 | 7c My favourite food, p. 81 | Щоденні справи | Опрацювати с.81 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=g4h27Yon734&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=45 РЗ впр.1-2 с.62 |
25.04 | 7 Storytime, pp. 82-83 | Харчування | Опрацювати с.82-83 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=i1K0d6TVZyU&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=47 |
27.04 | 7 Smart World 7, p. 84 | Харчування | Опрацювати с.84 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=k-4KOwlP6y0&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=48 З впр.1-2 с. 63 |
29.04 | 7 Smart Time, p. 85 | Харчування | Опрацювати с.85 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=k-4KOwlP6y0&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=48 РЗ впр.1 с.64 |
ЯДС-П/д "Хто прославив Україну в світі в спорті"(Ч.1 с.104)
Математика-"Складання за схемою добутків з першим множником 7".(/826-834).
ЯДС-П/д"Хто з митців прославив Україну в світі"(с.105).
Математика-"Способи обчислення периметра прямокутника.Дії з іменованими числами"(/835-843).
Літ. чит.-О.Павлова"Якби я мав такі кросівки..."(с.121-123)
Укр.мова-"Будова тексту.Навчаюся визначити частини тексту"(с.124-125, впр.1-3).
Мат.-"Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7"(/844-852).
Літ.чит.-В.Чухліб "Заячий холодок"(с.123-125).
Укр.мова-"Навчаюся знаходити в тексті виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст"(с.126 впр.4-5).
Мат.-"Знаходження невідомого множника.(/853-860).
Літ.чит.-"Кревет Вася" (за В.Нестайком)(с.126).
Укр.мова-"Навчаюся знаходити в тексті виражальні засоби мови"(с.127 впр.6-7).
ЯДС-"Хто із славних людей народився у нашому селі"(с.105).
Літ.чит.-Робота з дитячою книгою (Улюблені оповідання).
Дизайн і технології- "Виготовлення планера"
Обр. мистецтво-"Орнамент.Створення орнаменту для оздоблення закладинки
02.05 | 7 Revision, pp. 86-87 | Харчування | Ставити та відповідати на питання щодо харчування | Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) | Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування | Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с.86 рз впр. 1 с.65, впр.2 с.66 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=7R7JWSl2Do0&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=50 |
04.05 | 7 Revision, pp. 86-87 | Харчування | Ставити та відповідати на питання щодо харчування | Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) | Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування | Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с. 87 РЗ впр. 1-2 с. 67 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=7R7JWSl2Do0&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=50 |
06.05 | Phonics (/θ/, / ð/) p. 106 | Улюблені герої | Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/θ/, / ð/) | Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) | Співає пісню | Thin, thirteen, teeth, this, that, mother | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с.106 РЗ впр. 1-2 с. 68 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=0xBbxFFkVR8&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=49 |
ЯДС - "Світ різноманітний"(с.106)
Математика - "Складання за схемою добутків з першим множником 8. Побудова прямокутників на папері в клітинку"( ном.861-870).
Фіз.вих - Організовуючи вправи.
Вправи для розвитку витривалості.
ЯДС - "Світове господарство" (с.107)
Математика - " Розв'язання вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника." (ном. 871-880)
Укр.мова - "Типи текстів. Навчаюся розрізняюти текст-розповідь" ( с.128-129,впр.1-4).
Літ.чит. - "Кревет Вася" ( за В.Нестайком) продовження.
Літ.чит - Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Кожна пригода - до мудрості дорога."
Математика - "Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівності."(ном.881-889)
Укр.мова - "Навчаюся розрізняти текс-опис. Складання питальних речень до тексту. (с.130, впр.5-6)
Математика - "Знаходження невідомого дільника. Розв'язання задач"( ном.890-896)
Літ.чит - Л.Компанієць "У лісочку"(с.129)
Укр.мова - "Навчаюся розрізняюти текст-опис.
Складання усного опису орла беркута." (с.131, впр.7-8)
ЯДС - П/д " Які товари з України відправляють за кордон?"(с.107)
Дизайн і технології - "Рух і час. Великодні курчатка." Виготовлення виробу за шаблоном."
Обр.мистецтво - "Стрічка миру." Створення візерунку - частини стрічки.
Укр.мова - Розвиток мовлення. "Складання усного твору-казки "Куди поспішає весняний струмок."
09.05 | Підсумковий урок з теми. Діагностувальна робота з теми | |||||||
11.05 | 8a Clothes, p. 88 | Предмети одягу | Описувати одяг | Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) | Групове обговорення прослуханого матеріалу | jeans, T-shirt, dress, shirt | I’m wearing… | Вивчити нові слова до уроку, розучити пісеньку на с. 88 |
13.05 | 8a Clothes, p. 88 | Предмети одягу | Описувати одяг | Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) | Групове обговорення прослуханого матеріалу | jeans, T-shirt, dress, shirt | I’m wearing… | Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=acoQ3u3jh0o&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=51 |
16.05 | 8a Clothes, p. 89 | Предмети одягу | Описувати одяг | Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) | Робота в парах: обговорення одягу партнера | Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття | Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття | Рз впр. 1 с.69 | ||
РР18.05 | 8b Clothes, p. 90 | Предмети одягу | Описувати одяг | Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) | Інсценування діалогу | shorts, glasses, trainers | He is wearing / She is wearing | Опрацювати с. 90 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=_PXbXK7lgdM&list=PL_LuouJxX50-pYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=52 | ||
20.05 | 8b Clothes, p. 91 | Предмети одягу | Описувати одяг | Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) | Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі | Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття | Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття | Рз впр. 1-2 с.70 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=_PXbXK7lgdM&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=52 |
ЯДС - Безпека там, де ти живеш.( 114-115)
Математика - Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра прямокутника ( ном.934-942).
ЯДС - П/д. Чи є біля школи небезпечні місця? (с.115)
Математика - Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразі.( ном. 943-951).
Літ.чит - М.Возіянов "Сонечко". (с.134-135)
Укр. мова - Навчаюся складати текст про події із власного життя. (с.136, впр. 17-18).
Літ чит - А.Рибалка "Вовчик і сонечко" (с.135-137)
Укр.мова - Навчаюся складати текст про події із власного життя. (с.137 впр.19-20)
Математика - Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення периметра квадрата ( ном.952-960).
Математика - Множення і ділення числа 10. Дії з іменованими числами (ном.961-972).
Лі.чит - Науково- популярна література для дітей. Досліджуємо, які є енциклопедії для дітей (с.137).
Укр.мова - Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку.(с.138, впр.213).
ЯДС - Кольорові сторінки природи: літо. (с.116-117)
Укр. мова - Розвиток мовлення. Навчально письмовий твір " Квіти моєї Батьківщини".
Диз.тех - Все пов'язане з усім. Ніжний бузок. Технологічні операції з матеріалами.
Обр.мис - Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу у техніці аплікація. ( Кольоровий папір).
23.05
ЯДС - Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути влітку? (с.117)
Математика - Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Побудова прямокутника ( ном.973-980).
24.05
ЯДС - Я дружу з природою (с.118-119).
Математика - Діагностувальна робота. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Літ.чит - М.Леденцов "Голка - риба"(с.138-139).
Укр.мова - Навчаюся створювати висловлювання на відому тему (с.139, впр 23).
25.05
Літ. чит - М.Леденцов "Морський коник"( с.139-140)
Укр.мова - Навчаюся створювати висловлювання на відому тему (с.139, впр.24)
Математика - Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел ( ном. 981-986).
26.05
Математика - Повторення вивчених випадків множення (ном.987- 989).
Лі.чит - О.Полянська "Щоб завжди був світ прекрасним"
Укр.мова - Навчаюся перевірити і вдосконалювати тексти (с.140, впр. 25-26).
27.05
Літ.чит - Робота з дитячою книгою. Чи знаєш ти? Для допитливих.
ЯДС - Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота.
Диз.тех - Бджілка Майя. Виготовлення виробу з пластиліну.
Обр. мист - Створення транспортного засобу з овочів.
23. 05 | 8с Clothes, p. 92 | Предмети одягу | Описувати одяг | Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching) | Висловлює власні враження щодо прочитаного | jacket, socks, trousers, shirt | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с. 92 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=vecXqda-qsA&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=53 | |
25. 05 | 8с Clothes, p. 93 | Предмети одягу | Описувати одяг | Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) | Робота в парах “Guess game” | Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с. 93 Рз впр. 1-2 с. 71 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=vecXqda-qsA&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=53 | |
27. 05 | 8 Let’s play, p. 94 | Предмети одягу | Ставити та відповідати на запитання щодо одягу | Читає та прослуховує текст та інсценує історію | Робота в парах, гра “Guess who” | spring, summer, autumn, winter | Is he/she wearing…? | Опрацювати с. 94 Рз впр. 1-2 с. 72 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=i6t6oIhqFXA&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=54 |
30.05 | 8 Project, p. 95 | Предмети одягу | Ставити та відповідати на запитання щодо одягу | Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх | Створює топ-модель та описує її одяг | Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с. 95 Підготувати проєкт з теми |
01.06 | 8 Smart World 8, p. 96 | Хобі | Розповідати про професію | Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) | Робота в парах: опис професій | student, football, origami, paper animals | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с. 96 Рз впр. 1-2 с. 73 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=elKxpDMooLQ&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=57 |
03.06 | 8 Smart Time 8, p. 97 | Предмети одягу | Ставити та відповідати на запитання щодо одягу | Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) | Групове обговорення малюнків | Silk, wool, cotton | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с. 97 Рз впр. 1 с. 74 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=iQGxF_3j9hw&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=56 |
06. 06 | 8 Revision, p. 98-99 | Предмети одягу | Ставити та відповідати на запитання щодо одягу | Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку | Групова робота “Describe the picture” | Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с. 98-99 Рз впр. 3 с.76, впр.1 с. 77 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=iQGxF_3j9hw&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=56 |
08. 06 | Phonics (/aɪ/, / oʊ /) p. 106 | Улюблені герої | Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/aɪ/, / oʊ /) | Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) | Співає пісню | White, kite, rice, home, rose, nose | Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять | Опрацювати с. 106 Рз впр.1- 2 с.78 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=SfisOFNQqyk&list=PL_LuouJxX50-apYr3kaDXZgA2S9gCPVUs&index=55 |
10. 06 | Підсумковий урок з теми. Діагностувальна робота з теми | Виконати діагностувальну роботу з теми. |
13.06 | Узагальнювально-підсумковий урок | Повторити вивчене за курс 2 класу |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |